+38 (044) 390-29-02
$: 37.5 €: 39.0

Сервіс DSTrade

Пріоритетне завдання нашої компанії – це надання якісного сервісу клієнтам. Наші сервісні спеціалісти з високою кваліфікацією самостійно проводять ремонтні роботи та здійснюють гарантійне обслуговування. Ви можете звернутися до нас з будь-яких питань, які виникнуть. Наші інженери регулярно проходять тренінги та сертифікації у виробників обладнання у різних країнах світу. DSTrade є сертифікованим сервісним партнером HP, Zund, swissQprint, Valiani, Canon, GCC, KeenCut, STAHLS, Caldera та багатьох інших виробників обладнання та програмного забезпечення.

 

 

 

Сервісна служба DSTrade забезпечує технічну підтримку клієнтів

  • Інсталяції обладнання
  • Навчання спеціалістів
  • Попереднє тестування продуктів
  • Гарантійне та післягарантійне обслуговування
  • Консультації сервісних інженерів
  • Організація відвідування технічних експертів виробників
  • Надання запчастин зі складу в Києві та на замовлення

Куди звертатись з питань технічної підтримки

Для ефективного та якнайшвидшого вирішення проблеми при первинному зверненні Ви можете зв’язатися електронною поштою: support@dstrade.ua.

У листі необхідно вказати такі дані:

  • назва верстата,
  • серійний номер,
  • назва компанії,
  • контактна особа,
  • місто,
  • телефон,
  • опис несправності.
Довірте вирішення Ваших питань нашим спеціалістам!зв'язатися
Підписатись на новини